måndag 1 februari 2010

Valpen som blev sparkad, skulle ligga i den nya buren här när Sarah for o handlade. Han var inte nöjd med det utan "ropade" i olika tonläge på dem. Jag provade att vara i närheten, gick o sopade golvet men det hjälpte inte, då tänkte jag att jag öppnar o säger åt honom att stanna kvar, blev lite paff först men lade sig o var tyst, sov en liten stund också och jag kunde förflytta mig till köksbordet o läsa. Han mår bra efter sparken. Har nu fått en plan för Massimo som jag nu skall träna lite. Han skall stå still bredvid något när Sarah skall kliva upp. Började med FG med sticken, otäckt i början måste röra sig, slappna av rätt fort, kunde vara på hela kroppen när jag sluta, fick vara i boxen medan jag tog Fairy , Becky tränade henne också. Tog Massimo en gång till o gjorde samma övning, denna gång så var han mycket mer avslappnad o slickade sig om munnen o gäspade mycket. Vid intaget gjorde jag samma sak o han bara stod där avslappnad så jag lade till att han skulle stå bredvid en spånbal, ställde sig rätt snabbt där o jag kunde gå upp o ner från balen, gjorde det från båda sidor, slutade där. Måste berätta att i fredags när jag kom hit så blev det en kort fika o sedan åkte vi tre vidare i 40 min till ett föredrag på två tim av Byron Katie, har skrivit boken tror den heter "är det sant?", två personer fick komma upp o göra övningen, de fick en förändrad syn på sanning de hade om sitt problem. Vi skulle tänka övningen själv samtidigt, jag förstod inte allt men intressant att se förändringen av de som var där framme. 400 personer och en mycket fin lokal.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för intreör bilderna! Nu får vi en bättre helhetssyn på din vistelse.
Kan Du inte filma lite också?

Elisabeth sa...

Intressant människa du är hos verkar det som.

Rosa sa...

Mycket trevlig o öppen för nytänkande.