lördag 6 februari 2010

100206 En äldre lugn Jack rassel på besök några dagar, som tycker om att ligga mjukt o varmt.Megan o jag på stan, köpte nya gummistövlar, hade tur att priset var nedsatt med tio pund. Vi var på seckend hand butik o köpte två t-shirt o en tunnare jacka, har ju mest varma kläder med mig, trodde ju inte att jag skulle bli kvar så här länge, hade ju bara tre veckor bestämda när jag for. Höjdskillnad i stan, vi är nästan lika högt upp som kyrktornet. Det här är en skolaVisade Jessi lite hur hon skall göra med Pirate. Hon sade att det blev mycket nytänkande, tyckte det var roligt. De gick sedan ut på sin promenad med barn o häst o det hade fungerat bra. Nu kom nästa projekt, när de går ut o går i skogen o det blir trångt o de kommer bakom honom så hoppar han iväg o slår bakut, Jessi har blivit träffad en gång. Få se hur jag skall lösa det projektet. Skall börja med o se hur han reagerar med linan runt baken o fortsätta utifrån det svar jag får där.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kul att se lite bilder från staden där Du vistas. England ser verkligen härligt ut. Men..Vad är att föredra: Regn & rusk eller Snö & sol. Idag gick rullgardinen upp solen skiner och det är ett par grader kallt -Ljuvligt. Ska ut och åka skidor.

Rosa sa...

Snö o sol är ju härligt om man slipper kylan som varit.