lördag 13 februari 2010

100213 Fortfarande kallblåst men solen är framme stundvis. Så här ser det ut när alla barnen är med ut på promenad. Massimo på plan, tränade mycket Friendly G, Stringen över täcket o benen även att slå liiite hårdare i marken, gå fram o tillbaka till honom. När jag slutade så betade han rätt avslappnat. 80 min. Fairy tog ut henne på parkeringen så hon ser lite mer av omgivningen, är betydligt lugnare nu, lätt att sänka huvudet när hon blir lite spänd. Ad höll på att klyva stockar och det "brakar" när de spricker, blev lite kraftigt en gång så hon kom tillbaka till sitt tidigare beteende, ut med bogen mot mig i snabb fart RBI-RBE?, var beredd med Sticken så jag stoppade henne att komma över mig, lugnade sig snabbt. Ad sade att hon var lugnare nu, tidigare när han arbetat med klyvningen så har hon farit runt hela parkeringen när de gått förbi o nu gick hon mest o nosade i marken. Pirate tränade att kliva upp på däcket, när han började förstå vad jag ville så var det lätt, ingen rädsla alls. Han är mest intresserad av morötterna. Lunch, en skiva fårstek, färska grönsaker. De andra kött på bröd. Middag, stek, färska grönsaker, potatis.

Inga kommentarer: