söndag 14 februari 2010

100214 varmare o solsken. Denna dam har nu för tillfället fått flytta och är nu på väg till denna fina kille Efter att jag lekt lite med Fairy visade jag Megan hur hon skulle lyfta fötterna på henne. Megan fick prova o Fairy blev lite fundersam på vad hon ville, blev inte riktigt lika som jag gjort så Fariy stod o funderade ett tag , förstod o lyfte snällt fötterna, det blev mycket gäspande efteråt, fick inte med långtungan. Vi gick ut på parkeringen o Megan fick ta paraplyet o öppna det borta vid traktorn, så vi började på långt avstånd, F brydde sig inte förrän vi kom närmare då blev hon mer intresserad, avslutade med någon meters avstånd o avslappnad, traktorn var även igång för vedklyvning. Massimo, på plan, Frendly G med Carot Sticken o String, var betydligt mer avslappnad i dag, började beta rätt snabbt. Gå i Z2-3 går lättare fram o vänder undan för mig. Megan fick prova o det fungerade bra. Nu skall jag packa för att i morgon åka bil med Jessi till en annan vän till Sarah o vara där till lördag då Sue som jag skall till har ärende till Stroud. Skönt att få åka bil o billigare :) Lunch, pasty, innehöll kött o sötpotatis o färska grönsaker. Middag, rester från i går, ( Sarah borta i helgen)

1 kommentar:

Unknown sa...

Det händer mycket där, "in the country".
Tjuren var söt. De verkar var en stor lantgård som Du arbetar på. Hur går det med engelskan?
Maten verkar vara god. Är Du med och lagar mat och diskar och sånt?
Vad gör Du för arbete mer än tränar hästar för "brödfödan"..