tisdag 27 april 2010

100427 Sol, utsikt från mitt fönster den 13 april Lite sned bild på huset jag bor i, de två mittenfönstren till vänster är mitt sovrum, bilden tagits den 13 april. Gick till Prudence i hagen innan jag tog ut Hudson, hon stod snällt o väntade, fick klia henne lite på båda sidor. Hudson, släppte lös honom, han gjorde inget utan började följa efter mig, så vi gick tillsammans runt lite på hela plan:) Övningarna han kan går rätt bra men jag har inte gjort cirkling så mycket, så jag började lite med det, ville att han skulle gå lite fortare men det blev för mycket och han stack. På em satte vi upp ett band så jag kunde vara på mindre yta. Första försöken for han runt i galopp innan han insåg att jag inte ville något mer. Skrittade sedan lugnt ett varv åt båda hållen, avslutade där. Produence, ville få henne att nosa på en upp och nedvänd balja med morotsbitar på, det gick inte, vi gjorde trängsel-leken tills hon kunde stå där, gjorde andra saker emellan också när hon hade gjort något framsteg vid baljan. Kunde stå vid baljan när vi avslutade.