tisdag 8 juni 2010

Sammandrag

100604- 08 av vistelsen hos Anita, fredag- tisdag Jasmine fick ju gå på bron, var läskig i början men var nästan oberörd på tisdag, Tränade mycket Liberty dessa dagar och det blev mest filmsnuttar på de olika grejerna, vill se hur jag agerar. Gå sidvärt över tunna går betydligt lättare, gjorde det även på stående tunna, ca 1 cm kvar till magen, avslutade med att ha två tunnor liggande också. Pallen som var läskig från början kunde hon stå på och gå runt uppepå den och hon var rätt så avspänd. Hålla gångarten i cirkling får vi träna mera på. Gå igenom hängande plastband, var inga problem, har ju fått träna det själv när hon gick in i lösdriften på Dalpraktiken. Backa in i transporten var också mer avspänt. Bollen kan jag studsa hur som helst nu :), får tänka på att repetera ibland. Bild på utsikten från mitt fönster hos Anita. Detta en bild nästan mitt i natten, för att visa de i England hur ljust det är här nu :) Har tränat flera gånger per dag när jag var hos Anita, mest Liberty och lite på lina. lina 425 + 20 + 10 + 20+20+00==8 tim 15 min+ 2 tim= 10 tim 15 min liberty 70 +00 + 30 +00+10+00==1tim 50 min+ 9 tim=11tim 50min umgänge 200 +70 + 20 + 20+30+20=6tim + 60= 7 tim ridning 10 +20 + 00 + 20 +20 +50 ==2 tim + 00= 2 tim

1 kommentar:

uh sa...

Kan tänka mig att de har svårt att tro att det verkligen är på natten :-) Kunde själv inte tro det till jag flyttade hit.
Visst är det bra med videofilmer för att se hur man gör då förstår man hästen mycket bättre :-)