torsdag 17 juni 2010

Maria och Thure

100617 Mulet Hjälpte Maria med Thure, kom ihåg att ta ett kort när vi var färdiga. Vi tränade att få honom lite längre från Maria och gå till dunkar med godis för motivation, även att flytta undan framdelen när Maria vända mot honom under gång. Blev riktigt bra. Maria ville visa lite Liberty men då sade Thure att han ville äta gräset vid staketet, så då blev det fångarleken, det tog lite tid innan han bestämde sig för att följda med oss :) Jasmine blev inte annat än pyssel, hade tänkt rida så jag sadlade, fick telefon och kollade då på klockan och såg då att tiden hade runnit iväg fortare än jag tänkt mig när jag var i hagen, började även att regna så jag sadlade av, skulle ju på Parelli-tant träffen :) lina =19tim30min liberty ==12tim umgänge =11tim50min ridning =5tim 35min tömkörning=40min

Inga kommentarer: