måndag 21 juni 2010

Sammandrag 100619-21

100621 växlande molnighet,varmt på kvällen Jasmine i hagen på Grönängen Försöker med lite "tömkörning". Testade om det gick att köra in i transporten, och det gick utan tvekan :) Hon backade även lätt ut rakt mot mig :) Jasmin kopplar av fast hon är ensam ute, hade glömt kameran så jag gick tillbaka in och hämtade den och då var hon på väg upp när jag kom åter. Provade Anitas sadel och den är skön att sitta i. Jasmine rätt trygg att stå på bron. Provade också lite sidvärt Har annars repeterat att backa mellan tunnor, över stock, upp på bron, travat över kavalett som går betydligt lättare för henne nu. Galoppera under gång, hon vill ju gärna bryta av. Åttan i trav och lite galopp. "Tömkört" korta stunder. lina =21tim30min liberty ==12tim,45 umgänge =12tim50min ridning =5tim 55min tömkörning=1tim 10min

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Sadeln ser bra ut på Jasmine. Hoppas hon trivs med den också.

Rosa sa...

Skall prova ha min Parellipadd under och bygga upp lite mer fram.