tisdag 15 juni 2010

Åter hos sina kompisar

100615 Växlande molnighet, varmt i solen. Jasmine åter till sina kompisar efter att ha varit på Grönängen några dagar. Repeterar fortfarande på lina, det mesta går bättre. Satte ut två kavaletter en på varje halva, Jasmine hade lite funderingar på hur hon skulle komma över dem från början, ibland hoppa, hoppa med frambenen och till slut kunde hon skritta eller trava över dem, höll gångarten bra. Två pass i dag. Min TV har lagt av, är det någon som har någon ide om vad man skall köpa. Var och tittade i dag och det finns ju mycket att välja på. lina =19tim15min liberty ==12tim umgänge =9tim50min ridning =4tim 45min tömkörning=40min

3 kommentarer:

Åsa Dalpraktiken sa...

kanske var ett tecken att du inte ska titta på TV nu mitt i den ljusa varma sommaren ;-)

Rosa sa...

Ja det kan du ha rätt i :),
men det är trevligt att se Parelli och andra DVD-n på TV :)

Nypan sa...

Hur mycket får den kosta?
Vilken storlek hade du tänkt dig?

Kram kram