fredag 21 maj 2010

Lilleman lasta och reste till Håsjö

100521 Sol och varmt Jasmine vill hälsa på Lilleman men Gyson går emellan, vill ha Jasmine för sig själv Åkte ner och hjälpte Anette lasta Lilleman. Efter att ha repeterat och stått inne i transporten med Anette gående bakom, grejat med kedjan bakom honom så tänkte jag att luckträningen får vi ta i Håsjö. Anette satt för kedjan och börja lyfta luckan då fick han panik och satte sig på kedjan och då brast ringen som kedjan satt i. M kom och satte dit ett nytt fäste. Sedan var det att börja om. Nu fick M stå vid luckan och röra den lite från början och vartefter Lilleman accepterade luckan så kunde han så småningom få upp den till stängningsläge, då satte han dit kedjan och stängde luckan och Lilleman stod lugnt därinne. Resan upp gick sedan bra. I morgon börjar kursen för dem. Jasmine var jag ute med på morgonen, repeterade det jag gjorde i gå, bollen fick jag upp högt så jag kunde få den på hennes rygg och hon stod rätt avslappnat. lina 180 min+30 liberty 35 min+15 umgänge 85 min + 25

Inga kommentarer: