tisdag 4 maj 2010

Avresa och Hemma

100504 Sol, lite kyligt Änder i polen tidigt på morgonenAndrea och Claudia som jag var med sista veckan Tre posthögar som väntar på genomgång i morgon. Började hemresan 8.15 och hemma 22.15 Bra för mig att Claudia reste samtidigt så jag behövde inte fundera något när vi skulle byta tåg och köpa biljetter :) Vi satt och pratade på flygplatsen så vi höll på och glömma tiden, tittade på klockan 13.10 och de öppnade 13.15 för min avgång, så det blev lite fart på oss att komma till min gate.

6 kommentarer:

Nypan sa...

Välkommen hem, vi har saknat dig!
Du kan väl höra av dig under morgondagen, har ett litet förslag ang lastning, Dalpraktiken och besiktning av hästfinka ;-)

Kram kram

Rosa sa...

Jag hör av mig :)

uh sa...

oooohhhh, vilka fina GRÖNA! träd, kommer verkligen att sakna dina bilder och berättelser från England.
Välkommen hem!

Elisabeth sa...

Välkommen hem!!! Hoppas att du fortsätter att blogga även härifrån :) Hinner kanske inte träffa dig innan jag åker men vi hörs snart..

Kitty sa...

Hej Rosa
Välkommen hem!!! Åker du raka vägen upp till dalpraktiken eller. Ska bli så kul att träffa dig!!

Rosa sa...

Tack alla :))

Jag har lite att pyssla med innan jag åker till Jasmine.
Elisabeth när far du? Ringer dig i morgon.