onsdag 12 maj 2010

Extrem vänskapslek

100512 Sol men kallblåst Jag kom till Lilleman före Anette och jag började göra extrem friendly game. Rullade tunna på marken och han gick efter, fick honom att nosa på den liggande, stående är det inga funderingar kan ju ligga godis på den :) Lilleman stod och åt hö och jag rullade tunnan fram och åter på sidan om honom, när det gick bra så tog jag upp tunnan och höll den nära honom, när han vill röra på sig så får han gå runt mig tills han står still, då tar jag bort den. När Anette kom så hade jag den på hans rygg :) Bollen har han inte velat ha nära sig så jag rullade den liknande som med tunnan och han kunde ha den mot kroppen innan vi slutade. Kunde stå längre tid i transporten, jag började knacka lite och gick fram och åter utanför :). Han går långsamt ut för att kolla vad som händer och lätt in igen :)

1 kommentar:

Lina sa...

Kul! Skitfina bilder!