tisdag 30 mars 2010

100330 Duggregn mest hela dagen Dessa blommor såg jag nu i rabatten.Det här trädet såg jag i centrum av Straud. Ny halmbal i dag så jag passade på att stå på den o träna vänskapslek med mina ben mot Fairy, hon har ju varit irriterad av att bli berörd på vissa delar o nu kände jag mig säker om hon skulle sparka.Tyckte inte om när jag var i ljumsken från början, jag brydde mig inte, hon fick morot när hon såg snäll ut, stod lugnt efter ett tag. Massimo fick samma träning, han är osäker att stå bredvid balen, vill flytta ut baken. Kunde innan jag sluta sätta benet över ryggen o han stod still. Sarah tog Fairy o jag Saxon o gick ner på plan. Fairy har inte varit ute på så stor yta sedan skadan. Hon skötte sig bra,Sarah lite fundersam hur det skulle gå för Fairy har lätt för att gå på bakbenen eller vill springa iväg när hon inte förstår eller vill bestämma själv vad som skall göras. Hon är mer LB nu åt det extroverta hållet. Gräset är tilldragande så hon belönar sig själv så fort hon har möjlighet.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så fullständigt underbart med vår. Här ska vi ut och åka pulka i gråvädret idag, det är olika ;) Fast man ska ju vara glad att man kan åka pulka förstås :)

Nypan sa...

Nä, jag byter gärna ut pulkan mot en rabatt med vårblommor :-D