fredag 29 januari 2010

Detta är Libby, den jag red häromdagen,rasen är Coloured Gypsy Cob, 26 år. Hästtandläkaren här i dag o alla hästarna var bra hade bara lite vassa kanter. Han visade mig vilka muskler han kollade innan han tittade på tänderna, intressant. Vi tränade sonens ponny lite tillsammans o tog även "problemponnyn" som vid första lyftet av bakbenet lade sig mot Judy jag stod beredd med PP som hon gick in i själv, inte så skönt, efter det lyfte hon fötterna snällt. I morgon är det tillbakaresa till Sarahs fam, har tur att Judy har ärende dit så jag får åka bil.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Skäcken har samma rundnätta mage som Jasminen. Skön då förstås att sitta på !
Kan Du inte skicka lite bilder på hur det ser ut där man bor & äter och VAD man äter när man jobbar för mat & husrum?

Elisabeth sa...

Snön är borta ser jag. Gärna mer boende och mat för mig också och bildbomber :)

Nypan sa...

NÄ, ta med den hästen hem vet ja.
Jag tar hellre den än mat :-D
Tror att jag tar och målar några svarta fält på Lilleman ;-)

Kramen

Rosa sa...

ok skall komma med mer ingående vad jag äter o fler bilder.