måndag 30 november 2009

Några bilder där det syns lite skugga av mig, solen skiner, har inte sett den tidigare här. Skyddsstaketet runt träden som jag nu har tagit ner. Höll på med hästen i går och han blir tryggare, kan röra mig lite hastigare utan att han reagerar så mycket. Ulrika du har avläst honom rätt bra han växlar en hel del, än så länge inom det introverta. Få se om det blir någon mer tid med honom i dag, han behöver det.I går kom och stod och nosade på mig medan jag grejade med ponnyns man, han brukar stå bakom fuxen och kolla tidigare, nu stod fuxen en bra bit bort. Det kändes rätt bra.

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Härlig för mig att gissa nära din upplevelse av hästen, sådant är ju alltid stärkande:)

Lite tråkigt för hästen att vara en så trixig liten kille. Jag hoppas verkligen att han hinner snappa det mest basala innan du åker. Hans liv blir nog mycket lättare då.

Och jag är säker på att du gör det bra.

Elisabeth sa...

Skönt att du får lite sol på dig. Det ser fint ut på stället. Ha det bra och sköt om dig, det är allt lite tomt i Sundsvall utan dig :)

Lina sa...

Vad spännande! Ser att dom även har läskiga små svarta djur. Tur att du inte bara är savvy med hästar. ;)