fredag 13 november 2009

Jasmine är nu i Håsjö med gamla och nya kompisar. Det var ett mycket lugnt ihopsläpp, ingen av hästarna gjorde något väsen av det, de nosade lugnt på varandra ungefär som, är du tillbaka nu, ok. Tubbe står högst upp på kullen och håller utkik. Jag åker till Birmingham med 2 kompisar på Parelli eventet. Därefter stannar jag själv kvar och åker till Cornwall. Skall vara på en farm i 14 dagar. De har djur och ekologiska odlingar som jag hoppas jag kan hjälpa till med. Jag har blivit medlem i wwoof. Den finns i många länder. Man arbetar för mat och husrum. Jag gör det för att förbättra min engelska. Jag vill stanna längre, men just nu har jag inget mer men har kontaktat fler, väntar på svar. Är det någon som vet något ställe så får ni gärna höra av er!

3 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Det låter ju verkligen helt underbart!

Åsa Dalpraktiken sa...

Go Rosa go =))

Rosa sa...

Ja,jag hoppas det blir kul. =)