onsdag 4 november 2009

I går tränade jag J med en mini massage apparat, den låter mycket lite, den bara "durrar" och jag höll den i handen längst ifrån henne och den andra handen strök jag på henne eller försökte massera lite. Jasmine blev helspänd, hon brukar äta ur höpåsarna så fort hon kommer åt men nu brydde hon sig inte alls om dem. Gjorde mycket approach and retrit, det tog 11/2 tim innan hon började äta!! Jag tänkte, ta den tid det tar så tar det mindre tid sedan. En nyfiken en som tränades i dag. Tunnorna var mycket intressanta. Första snön har kommit.

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Jag kan se styltorna , hoppas temperaturen ändrar sig fort..

Åsa Dalpraktiken sa...

Tur att alla har täcke då ,-)

Nypan sa...

Vilken snygging, nästan lika vacker som Lilleman :-D

Kramar

Eva Östman sa...

Ååå, snööö! Jag vill också ha...

Super att träningen funkade så bra på J!