torsdag 19 november 2009

Jasmine med sina kompisar i Håsjö. Åsa har tagit bilden. Jag har nu packat det mesta, Elisabeth var hit och hjälpte mig. Inte lätt att veta vad man skall ta med när man blir borta minst 3 veckor. Har kanske inte skrivit det, men efter Burmingham med Parelli, åker jag ensam till en farm i Cornwall, de har ekologisk odling och olika djurslag, bla. hästar.. Vad jag skall göra är att hjälpa till med det de önskar, 5 tim om dagen 5 dag i veckan, blir där i 14 dagar. Efter det skall jag till ett liknande ställe, de har bett om hjälp med en av deras hästar som de har lite problem med, det skall bli mycket spännande och se hur det kommer att gå. Även där skall jag hjälpa till med allt vad som görs på en farm. Spännande!! Resan börjar i morgon och Elisabeth är snäll och skjutsar oss tre till tåget.

2 kommentarer:

Sofie sa...

Oj så spännande :-) hoppas på lite bilder från Birmingham och givetvis även från dina andra äventyr under de kommande veckorna. :-)

Rosa sa...

Ja jag har datorn med mig så jag skall berätta hur det går.