lördag 2 april 2011

Sammandrag 110331-0402

110402 Mulet men +7 Var och gratulerade Anita, varmt så vi kunde sitta ute och fika. Victoria red skogsvägen, Jasmine pigg och bjöd på galopp själv. De fick rida lite fram och åter efter vägen för att träna kommunikationen, Jasmine vill fortsätta hemåt ibland så då får de ha en liten diskussion om vilket håll de skall gå åt. De tog en galopp mot mig hemåt och när de kom närmare mig så började Jasmine skjuta rygg, lite bockning, har inte hänt tidigare så jag antar att hon har lite överskottsenergi. 110401 mulet lite duggregn +2 Stalljour på morgonen, Victoria tog em och skötte om Jasmine, de hade gått ut på en promenad. Jag var på vårmässan på em och tittade bl.a på en ny spännande uppfinning för hälsan, nollpunktsresonans. Träffade även på Elisabeth och Tove där. 110331 Strålande sol, lite kallblåst Hade tänkt rida ut, men Jasmine var så irriterad i dag också när jag borstade henne, så det blev hagträning i stället.

1 kommentar:

Ulrika sa...

härlig fikabild i snödrivorna : )