lördag 16 april 2011

110416 Växlande molnighet men varmare ca 15 grader Skål på min Födelsedag, jag var på samma plats förra året på min födelsedag också, var lite kallare då. Nu kunde vi sitta ute och grilla och äta Så här såg min mattallrik ut Fikabakelser, söta och goda. Fick även en flaska Ingefärsdricka Sockar jag fick av Lotti, Livet är för kort att para ihop sockar :) Studerar häftet över Nailsworth, området här Prudence repeterade vi mest, lade till sidvärts som gick riktigt bra. Tack alla som gratulerat mig, jag kommer inte in på facebook just nu:(

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Vilken trevlig födelsedag du verkar ha haft. Grattis igen! Underbara sockar :)

Ingela sa...

GRATTIS! och vilka LOVELY sockar! Helt i min smak ;o)

Här har vi också haft varmt i dag och jag har varit ute och sprungit i shorts , +16 grader =0)

uh sa...

Åh, jag missade det här, GRATTIS i efterskott! Vilka fina sockor :-))) Ha det bra!