måndag 11 april 2011

110411 Solsken ca 12 grader Hudson tränade jag sist jag var här, han har varit lite skadad under vintern men nu klar för lite övningar igen. Släppte honom lös först och då kom det ut mycket spänningar. Han for omkring och bockade, var mer i luften än på marken. Lotti gick och gömde sig, var rädd att han skulle hoppa över staketet. Jag stod mest stilla, hindrade honom bara att komma till utgången. Började sedan med catch me game. Efter en kort stund av sprattlande i luften så började han fundera vad jag ville.Han började minnas vad vi gjorde förra året, följde mig lugnt och vi avslutade då. På em tränade jag Claudia och Prudence, Tränade Prodence att hålla avståndet till Claudia. Hudson kom och stod vid mig under tiden. Ny rapport i morgon, Lotti har tagit alla bilderna.

3 kommentarer:

Anita sa...

Härligt Rosa! Fin kontakt du har med Hudson där. Hälsa Lottie!

uh sa...

Och sååå grönt det är igen, njut av våren! Kul att se alla från England igen :-) Ha det bra!

Elisabeth sa...

Vårligt och härligt! Roligt att du har fotograf med dig också :)