söndag 17 april 2011

110417 Växlande molnighet, sommarvärme. Vi är bjudna på lunch hos Sara och Paul, där jag bodde ett halvår förra vintern. Utanför huset, jag pratar med Gabriella, hon har sin häst inhyrd där. Huset från nedersidan. Huset har varit ett gammal lada tidigare. Kor har också bott där. Nu är det toppmodernt med golvvärme bla. Äppelträden står i full blom. Bakom huset syns kostallarna. Lunch med bekanta sedan i vintrast Jag provar med min "penna" på Paul, han sade att hans problem blev 50 % bättre :) Vi har hämtat in några av hästarna för att leka med. Planen de har att vara på, gräset är inbjudande för hästarna. Gosth och Sara Gabriella tränar Shadow att stå på däcket Jag hjälper Becky med Fariy att få alla fyra hovarna kvar på däcket Här har de nu lyckats Lamningen är i full gång Ett flasklam får jag mata Ny resskildring i morgon Lotti och Rosa

3 kommentarer:

Eva Östman sa...

Jätteroligt att läsa och med mycket bilder!

uh sa...

Är Fairy´s ben ok igen? Ser ut som så :-)))

Rosa sa...

Fairy skall vara ok nu :)