söndag 28 juli 2013

Hast dans

H20130727 mulet o lite regn på fm, varmt, solen kom fram på em.

Ja nu har premiären varit och den gick bra. Själv såg jag inget eftersom jag är bakom ruinen med hästarna, de är avslappnade och höätande, så innan de skall in så får jag "väcka" den som är på tur.

Läktaren förbereds att sitta på med plastbordsduk som klipptes i längder . 
 
Väntetid 

Hästarna är tålmodiga, Sandra med Freja o Z med Manno

Viktor sittande med Gul o Nicke

Mycket mat serverades vid utsiktsplatsen efter föreställningen


Ostsidan av matbordet


En del av utsikten

Gästerna var kvar tills mörkret kom. Sen var det för oss andra att med ficklampors ljus packa ihop.

20130728
Tog med Jasmine till ruinen i dag o red ensam en rundtur på en timme, känns lite osäkert när man inte hittar så bra, men jag hittade runt, Jasmine var vit mellan bakbenen fast det var nästan bara skritt, en kort travsträcka bara.
Jag har under veckan lekt lite på betet på morgnarna innan vi gett oss av till biblioteksruinen.

Inga kommentarer: