lördag 27 juli 2013

Häst dans

20130726 varmt

Blev förvånad när jag såg mina bilder, de är ju kapade på högersidan :(  jag vet inte hur jag ändrar på det, får försöka ta kort med god marginal till höger.

Här är en bild med säck o plastpåse som regnskydd.


Började i dag igen att leka med Freja, hon blir bättre för varje gång, hon är så lättsam o positiv.
Tel kom sedan o fortsatte lekta med mitt stöd o det går också mycket bättre.

Lite mer spänning i dag o förberedelser på olika platser, här är Tel o Jonas som övar ett av sina delmoment.

Här övar dansarna o ungdomarna 


Manno får lite uppvärmning med Carliy. Jessika går igenom med ungdomarna hur turordningen skall vara under föreställningen.

Nu har genrepet varit o publiken tyckte det var bra, en kom fram till mig o sade att hon hade fått tårar i ögonen och fler andra hade sagt samma sak.
Nu hoppas vi på att det bara blir bättre o bättre.

1 kommentar:

Eva Östman sa...

Tack för utförliga små reportage!


Lycka till i morgon! Må åskan ta en annan rutt...