måndag 27 februari 2017

Stroud 2017 31/1 -1/2 Bo stor halmbal,paraply

31/1
Bo
Tränar att ställa upp sig rakt bredvid stora halmbalen, tar ca 1 tim.
Em i ridhuset, stressad när de andra inte är där. Fångaleken med paraply ovanför mig tills hon följde mig.
1/2
Sarah visar hur hon går serpentiner med henne, S går alldeles intill henne o puttar på nosen o huvudet för att få Bo att gå serpentin, jag ber S att gå på rak linje o visa på avstånd vad hon vill, mindre lätt för S som vill gå tillbaka o vara nära.

Blossom 31/1
Uppi mig hela tiden, bryr sig inte att jag har paraply.
Hoppa ringen m dunk under.
1/2
Sele på sig, jag ledde henne o S gick o höll i linorna som är till vagn, gick o höll emot, Blossom bryr sig inte.

Leo 31/1
Fångaleken tog tid innan han tittade på mig,
1/2
Fångaleken, han kommer till mig o sedan när jag gör fångaleken med Fairy, som går runt honom, så står han o vänder runt o kollar mig hela tiden :-)

Fairy 31/1
Träna att ställa upp vid stora halmbalen.
1/2
Fångaleken, går runt Leo stannar o tittar på mig men går vidare när jag vill gå upp till henne. Stannar så småningom längre tid.

Inga kommentarer: