onsdag 8 september 2010

Sammanfatning 100903 - 08

Kom till Elisabeth och hon höll på och pysslade med djuren Vi kunde sitta ute och äta middag kl 19.00 ! Jag ensam på förmiddagen och tvättar bilen, kollade in hästarna och de låg och slappade. Dorado kollade in mig när jag kom närmare. Smilla fick följa med mig när jag tränade Jasmine, Smilla lade sig i diket nedanför konorna när vi rörde på oss, men när vi stod stilla kom hon upp och lade sig på spåret Sammanfattning av dagarna: Fredag reste jag och Måna till Östersund för att gå kurs i Quantum Touch under helgen, stannade till och hjälpte Karin med sin häst, tränade först en del OL och Liberty. Karin bjöd på middag och därefter tränade vi lite freestyle. Måna och jag fortsatte till IOGT-NTO lokalen i Odensala där kursen skulle hållas, vi fick övernatta där gratis. Mycket intressant vad som kan hända och hur vi kan påverkas av energierna. Måndag så lekte jag OL med Jasmine, därefter åkte jag till Elisabeth som var ensam hemma några dagar så hon ville ha lite sällskap. Smilla fick följa med mig på tisdag och onsdag när jag for till Jasmine och tränade, det blev OL och Liberty Nu blir det inga bilder förrän jag köpt en kamera. Någon som vet någon bra för 1.0 - 2.5 vill ha zoom- funktion när jag filmar. Tack Anette för lånet av din kamera!

6 kommentarer:

Frida sa...

Jag köpte en digitalkamera Casio Exilim, ingen avanserad kamera alls men lite bättre zoom 10* optisk än de allra billigaste digitala kompaktkamerorna. Tycker den tar bra bilder och den filmar, men den är ju inte som en videokamera. Jag är nöjd för de pengarna jag la på den tror det var 1990 kr. Den räcker för mina behov.
Hoppas du hittar något bra!

Marion Princic sa...

vilka mysiga bilder!

Nypan sa...

Hej hopp, har precis konstaterat att det går att zooma med min lilla kamera. Ska kolla med Anita om det går att få till det på den oxå :-P

Rosa sa...

Tack båda för tipsen :)

Frida sa...

Jag har använt min kamera lite mer nu på kursen och kvaliten på filmen försämras när man zoomar men när jag tar stillbilder är zoomen kanonbra för att vara en kompaktkamera eller vad det nu heter. Tycker jag iaf!

Rosa sa...

Tack för att den informationen Frida:)