fredag 17 september 2010

Sammandrag 100910 -17

100917 Var med Elisabeth till P-H vet med Dorado, skall ta det lugnt och får nu gå på mindre yta. Vi satt trådar vid lösdriften så högt att ponnyer och får kan gå under men inte Dorado. Dessutom stängt av så att ponnyerna inte ska kunna gå utom synhåll för honom. Fredag till måndag var jag hos AnnaLena i Stöde. Fia firade att hon hade sin kurslokal färdig genom att bjuda vänner på middag på fredag kväll. Jag hade Jasmine med så jag tränade lite på deras plan. Hjälpte Anna-Lena och Maria med deras hästar. Tisdag o torsdag markträning, onsdag red jag ut och tränade lite galoppfattningar och avsaktningar till skritt med sticken till hjälp. Fredag bara ut och betade lite. Elisabeth visade mig hur jag för över bilder från min telefon till hennes dator och det fungerade ju bra hos henne men tyvärr så hittar den ingen kontakt med min dator:(

Inga kommentarer: