lördag 26 december 2009

Nu har det varit julklappsutdelning här också, de har det ju den 25;e Varmt med den öppna brasan, Kalkon som huvudrätt, det var mycket andra saker också som jag inte vet vad det var. Försökte få med lågan på efterrätten, men den syns visst inte. Julgranen fick tända levande ljus efter maten.Nu har familjen åkt på semester en vecka och jag är ensam i detta stora hus. Tyvärr har det börjat rinna ur min näsa och jag känner mig lite trött, skall försöka komma i säng tidigt. Skall ge hundarna och hästarna kvällsfoder först. Har gjort lite mental träning med ponnyn, hon har ju boxvila. På onsdag kommer veterinären igen, skall då ha en bärbar undersökningsapparat med sig där de skall kunna se hur skadan ser ut och hur behandlingen skall vara framöver.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Människorna ser jätte trevliga ut på bilden. Du får en del att stå i om Du ensam skall sköta hemmet. Tar de barnen med sig eller ska Du sköta dem också?

Rosa sa...

Nej, inget för mig att vara barnvakt, räcker med det andra.