torsdag 10 december 2009

Denna verksamhet är på samma tomt.Här syns den på längre avstånd. Huset jag bor i är precis i högra hörnet av bilden men syns inte här. Någon bor i husbilen. Så här kan man också parkera hästarna när man väntar på något ( vet. för vaccinering) jag lekte lite med den bruna för han är lite för mycket gåpåig enligt ägaren. Mycket trevlig o lättlärd sak. Ägaren var överraskad hur lätt han kunde påverkas, att flytta sig undan och inte gå på oss. Tror det är en Dartmonponny Vill att jag skall göra mer med honom. Dessa 2 går ute dygnet runt, är här bara tillfälligt. Titta mitt i bilden så syns huvudet på den jag håller på mest med, hon tittar fram från sin box.

3 kommentarer:

Eva Östman sa...

Det ser vackert ut! Jättekul att få vara med dig på din resa - fortsätt fota och blogga!

Ha det gott :-)

Unknown sa...

Det ser jätte fint ut!
Trivs Du bra med folk & fä? Hur går det med engelskan?
Har Du fått stringen eller far den onkring i det engelska postväsendet...
"Doppa på" -"Blogga på"- Heja på!!

Rosa sa...

Jag trivs mycket bra här, trevliga positiva personer.
Stringen har kommit fram, fick eftersändas från förra stället.
Tack för påhejningarna.