tisdag 7 mars 2017

2017 24/2 Claudia


24/2
Juan, Claudias vän, körde mig, Claudias mamma o hennes väninna till ett ställe som har helande vatten,en kvinna har upptäkt det o använt det helande vatten för att hjälpa människor med olika hälsoproblem.

Det fanns massor av stenplattor uppsatta på muren o andra ställen där de skrivit sin tacksamhet, det var från många olika länder 🙂

De hade flera stora dunkar o flaskor med sig som de fyllde med vatten o tog med hem 😇.

På kvällen var jag o Claudia ut till hästarna. Jag visade lite på Hudson hur hon skulle göra för att han skulle hålla avstånd till henne. Han skötte sig bra men blev lite stressad när vi närmade oss hagen o just som han hade svarat bra på övningen så ringde min telefon, tänkte att han får tänka en stund medan jag kollar telefonen, han ser att jag inte är med honom så han springer förbi mig precis när jag skall stoppa undan telefon.
Jag får tala om för honom att komma tillbaka till mig men han vill tillbaka så jag får bli riktigt tydlig så han börjar lyssna på mig igen o inte springer på mig.
Lugnat ner sig innan jag släpper honom i hagen.
Olivträd i hästhagen.

Inga kommentarer: