onsdag 27 juli 2011

110726-27 Växlande molnighet, varmt. Tog Jasmine med mig och reste till Ulrika på tisdag fm. Skulle göra moving massage på Jasmine men det blev mesta stillastående massage för Ulrika började visa var man kunde massera och då sade Jasmine mera här på flera ställen, Jasmine hjälpte bla till med att massera svanstoppen med tänderna:) Ulrika och Manno gjorde moving massage i trav. Ulrika visade mig runt i området Bro till träd stugan Träden fick växa genom byggnaden och det var metallpelare som höll byggnaden uppe. Byggnaden hade glasad altan som har utsikt över sjön som var på bilden med mig Jag hade mycket trevliga dagar hos Ulrika, tyvärr så går tiden alldeles för snabbt.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Det var verkligen väldigt trevligt och du är alltid välkommen tillbaka innan 2015 också. Jag lånar bilderna av dig på spelplatsen.

Ni är allt två sköna blomster, Rosa och Jasmine : )

Rosa sa...

:))