söndag 17 juli 2011

110717 Mulet, lite regn Här är en bild från där jag bor, fönstret längst till vä på bilden, hela huset är inte med. Vi var på marknaden som var i Degeberga på dagen. Jasmine OL med lassot igen, går bättre med energiövningarna. Fått en fråga hur jag gör. Gör så att om jag vill ha ex energi 6/10 och hon är i en 4/10 så får hon öka på till ex 8 och när hon går ner till en 4 igen så repeterar jag. Så småningom märker hon att det är lugnt från mig så länge hon håller sig vid 6. Får inte begära mer än vad som är rimligt att hon klarar av. Sedan får man ju se till att Vänskapsleken fortfarande fungerar, hon får ju inte bli rädd för mig, för då har jag ju skapat spänning.

7 kommentarer:

Frida sa...

Wow vilket ställe du bor på. Det ser helt fantastiskt ut!

Marion Princic sa...

mysigt!

Sofia Svensson sa...

Om du skulle åka förbi Mariestad på vägen hem så skulle jag gladeligen anlita dig för lite lastninsghjälp!:-)

Elisabeth sa...

Verkligen fint! Tack för upplysningen om energiövningen också.

Ulrika sa...

Verkligen fint ställe!

Rosa sa...

Ja, det är verkligen ett fint ställe, skall ta några bilder från annat håll också.
Sofi, det skulle vara roligt att hälsa på dig på vägen hem, har ingen aning just nu när det blir, hör av mig då.

Sofia Svensson sa...

Det blir jättebra! Blir otroligt tacksam om du svänger förbi!:-) Och det finns stora fina hagar för Jasmine:-)