måndag 4 juli 2011

110704 I går blev det inte mycket gjort med Jasmine för när Victoria skulle sätta på henne bootsen så blev hon tvärrädd och slängde sig åt sidan och bakåt och tyvärr så kom Viktorias fot under Jasmines. Så det blev att sadla av och skjutsa henne till akuten. Som tur var så var inget brutet. En bild från tidigare ridning, Jasmine vill plaska en del i vattnet. Nu håller jag på och packar för att åka på semester till Skåne i morgon, Jasmine får följa med också, vi sover över hos Eva i Eskilstuna och far vidare till Skåne på onsdag.

9 kommentarer:

Elisabeth sa...

Lycklig resa och en härlig semester önskar jag dig! Kanske, kanske ses vi i Skåne, hör av mig och hoppas din telefon fungerar :)

Ulrika sa...

Vi ses i Skåne! God resa Rosa!

uh sa...

Önskar dig en mycket trevlig semestertid! :-) Kör försiktigt! :-)

Marion Princic sa...

var i skåne ska ni vara?

Rosa sa...

Jag är i Vittskövle.

uh sa...

Är du framme? :-)Skall du gå på nån kurs där?

Rosa sa...

Marion bor du i närheten?

Vännerna här tyckte jag skulle komma ner och ha semester här. Skall passa på och åka och se på Ewa Angantyrs kurs i helgen. Får se vad det blir sedan.

uh sa...

Å vad kul, ha det sååå trevligt! :-)

Frida sa...

Vilken kul resa du är på Rosa! Jag och en kompis ska på kursen för Ewa i helgen så då synns vi! Ha det bra!