söndag 26 juni 2011

110626 Växlande molnighet I går tog jag med Jasmine igen till Anita efter att vattenslangen hade lagats, men när jag kom fram så var det tomt med vatten igen:( . Jasmine fick övernatta hos Anita. Jag drog åt slangklämmaren lite till och inget vatten försvann under resan hem och tillbaka i dag. Just när jag kom dit så kom det ett gäng ryttare från grannbyn, Anita hade fika åt dem. Uppsuttna och på väg hem igen Anita fick inspiration att leka med Victor. Eftersom kylarvattnet var ok så fick Jasmine följa med hem. Framkommen så skall jag kolla vattnet men ser att det rinner efter vägen:( Har tur att en av de som är i stallet har en kille som har arbetat med bilar som kommer och tittar, han kapar av slangen en bit till för det droppar lite fortfarande där, så nu får jag se om det hjälper kunde köra hem och vattnet var kvar.

Inga kommentarer: