måndag 18 oktober 2010

101018 Mulet Jasmine fick Kraniosakrala behandling i dag. Hon slappnade av och såg ut att sova. Inte lika mycket rörelse-reaktioner, blev en riktig stor stretching med huvudet ner till golvet. Ingela började bak och gick framåt, och hon stod och slappnade av, när Ingela var klar eller Jasmine tyckte det var klart så blev hon irriterad när Ingela gick tillbaka och lade handen på höften. Jasmine är mycket tydlig om vad hon tycker. Ingela hittade inte något speciellt i kroppen förutom spänning i nacken, kan ha kommit till vid tandbehandlingen eller ev sadeljorden.

1 kommentar:

Ingela sa...

Hon är mycket klok och vet vad hon behöver =)

Nu ska jag iväg hela dan och kväll, men ikväll eller imorgon tänkte jag skriva en behandlingsbeskrivning, jag gör det även för min egen skull. Det blir lite mer detaljerat för mitt minne då, med vilka delar jag gjort osv

Antingen mailar jag dig den ( i vilket fall som helst) eller lägger in den här direkt om du vill. Men du skrev ju bra sammanfattning, min detaljkommentarer kanske inte nån annan än jag har nytta av ;o)

Ha en skön dag, verkar bli täckesväder i em.... :-( ???

mer regn ikväll