söndag 29 augusti 2010

Jasmine pigg

100829 växlande molnighet ca 12 grader Tog Jasmine på lina och hon for iväg en gång så jag släppte linan, han få en någorlunda bild. Jag började med att se om jag kunde öka hennes energi, försökte lite som de fick göra för Karen. Har hört det och sett det på DVD men det blir mer tydligt att se det direkt. Kolla vilken energi jag får, begär 100%, tacka för det jag får ex 20% och prova igen, kanske det blir 40%, tacka och begär igen, när du känner att hästen svarar med 100% ett steg belöna det och få vila. Även flytta framdelen, vi gjorde det för Erika på hennes kurs också, men det blev mer klart för mig att se deras hästar. I går var jag på en kurs om tomtar o troll, intressant att höra hur de hjälper oss på olika sätt.

5 kommentarer:

Nypan sa...

Välkommen hem!
Ni tycks ha haft det jättemysigt.
Ses snart
Kram

Anonym sa...

Tack för att jag fått låna din kamera, skall börja se mig om efter att köpa en egen.
Krya på dig.
Rosa

Unknown sa...

Låter intressant med tomtar och troll! De är många och gör gott :)

Anonym sa...

Ja Josefin, enligt kursledaren så gör de mer än vi kan tänka oss, de har koll på mycket, de samlas och har konferenser också. Rosa

Unknown sa...

Häftigt Rosa, även vättar och devor tror jag samlas och gör gott :). //Josefin