lördag 10 juli 2010

Sen kvällsträning

100709 Sol och mycket varmt Elisabeth, Eva med Z och jag hälsar på hos Anna-Lena i Stöde. Blev lite sena träningar pga hettan. Jag får åka en tur med Eva och Z. Lugnt och harmoniskt. Elisabeth ger Anna-Lena tips Fikapaus med solen skinande in kl 22.00 Solnedgång Maria med sina hästar, paus i träningen. Solen reflekterar molnen Fortfarande ljust kl 00.30, ser mörkare ut på bilden, Bilderna för att visa de i England att vi har ljust mitt i natten. Lördag Jag gjorde liberty, tränade byta varv och vända in och fortsätta i samma varv. Red en stund. Söndag Liberty, samma som i går men försöka minska signalerna, Jasmine blir lite stressad när hon byter varv. Red följa spåret, går i dag in i alla hörn, varit spänd för ett speciellt hörn, övergångar, blev både trav och lite galopp. Försöka få Jasmine att hålla in bogen och böja sig i sidan, blev lite bättre efter en stund. Lina 1 tim 15min Liberty 5tim 30 min Tömkörning 20min Umgänge 3tim50 Ridning 2tim 39 min Tömkörning

4 kommentarer:

Åsa Dalpraktiken sa...

Nä men nu har det väl blivit fel med matten Rosa?

Lina - On line var 30 juni 21 timmar och 45 minuter och nu är det 1 timma och 15 minuter =))) Liberty var då 15 timmar .. något och nu 5. Är det per dag nu???
Då är man imponerad och kan förstå att Jasmine kan bli lite småsur och introvert =)))

Jag tyckte det var så jobbigt att hålla reda på att jag kör Lakrits på papper nu och Gyson vågar jag inte ens räkna mina timmar på. Iof från i år skulle nog vara rätt enkelt.

Syns till helgen då!

Blenda Elby sa...

haha, det trodde jag först du skrev på Lakrits, mycket imponerad av pyssel i temme varje dag =D (Sen fattade jag...)

Blenda Elby sa...

alltså att Åsa skrev...

Rosa sa...

Jag tänkte börja räkna nytt varje månad, men funderar nu att kanske göra summering per vecka, få se vad det blir :)