tisdag 6 juli 2010

Nokke oYvonne, Eva och Z

100706 Växlande molnighet, varmt Yvonne och Nokke på "bron". Var och hjälpte Yvonne lite med Nokke, en önskan av Yvonne var att få honom att stanna med bakbenen på bron, det har inte gått tidigare, varit tveksam att sätta upp dem. Efter olika övningar att respektera flyttning med fas ett av både framdel och bakdel, med motivationsmorötter på tunnor vid vissa övningar, så avslutade vi med att be honom stanna kvar med bakbenen på bron och han var så avslappnad så han kunde stå på ett bakben när han blev kliad :)) Eva och Z med hennes specialbyggda fordon, på Timrå Stadion, Den har ju plats för en passagerare också, Elisabeth här Jasmine liberty, började med att vända henne runt ett varv ute vid spåret, blev lite förvirrat i början, skall försöka göra det några dagar nu, får se om hon kommer att förstå bättre vad jag vill. Lina 45min Liberty 3tim 30 min Tömkörning 20min Umgänge 1tim 50min Ridning Tömkörning

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Tack Rosa för ett toppen pass idag!
Längtar redan till torsdag!
Vad skulle jag och Nokke göra utan dig!?

Kram!

Rosa sa...

:))