söndag 26 januari 2014

26 01 2014
Nu tror jag att jag börjar förstå min dator lite mer, kan få in bilder på bloggen själv nu när jag lagt in dem i datorn
Få se om jag får in bilder själv från kameran till datorn också.

18 01 2013  med starka vindar kom snön i går
När vi såg att det skulle bli kallgrader så är det bra att fylla på med så mycket vatten som möjligt så man inte behöver köra vattenpåsen i skottkärran.  
Jasmine kollar in oss


Hästarna var hjälpsamma med att kolla om de kunde flytta tunnorna till bättre plats. Jasmine i bakgrunden, hon tröttnade att stå o titta på vårat förehavande.


20 01 2014 blåst
Nu har det blåst flera dagar med kraftiga vindar, snön som har kommit yr o byter plats till drivor.

Var in till Kristianstad i dag o då var halva motorvägen, E 22 an, igenyrd,
 
 "Gången" från Jasmines hage mot stallet, rätt så jämt snötäcke från början.

Inga kommentarer: