fredag 19 oktober 2012

20121019 Lite sol i dag,skönt med uppehåll av allt regnande.
 Jasmine har de här kompisarna att umgås med nu. Jasmine längst bort, fick inte komma för nära i början men nu är hon kär i killen i flocken och han besvarar hennes känslor.
 
 
En brant skogsstig leder upp till bredare väg


Utsikt från en ridväg, Victoria gick med och fotade förra veckan


Har varit hos Elisabeth under den här veckan, roligt att ha lite mer tid att umgås.
Elisabeth kom förbi stallet i går när jag höll på och lekte OL, jag visade lit vad jag gjorde på kursen och i dag följde hon med och tittade när jag red. 

Tiden rinner iväg och nu lite minnesanteckningar för mig.

Den 28/9 -1/10 var jag med som fotfolk på Rebecca Harris kurs i True Connection nere i Jäderfors.
Samåkte med Anna-Lena Ö
2/10 flyttade Jasmine till ett annat stall som var planerat sedan tidigare.

9/10 släppte ihop Jasmine med de andra fem.

!2/10 reste jag med Jasmine till Hammerdal för att vara med på kurs för Ewa Angantyr.
Reste hem på måndag för att slippa åka i mörkret.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Ser ut att vara ett fint ställe. :D