lördag 27 oktober 2012

121027 Sol
Tiden går fortfarande fort en hel vecka redan sedan jag skrev något.
Elisabeth och jag gjorde sällskap på Må bra mässan i dag, många intressanta utställare, föreläsningar och prova på behandlingar.

Det var vackert med höstlöven på marken och på trädet och Elisabeth :)
Jasmine fick vila från mig i dag, annars under veckan så har jag suttit på henne två gånger, klättring ena gången och på plan en gång,Victoria var med och hon red också. Kul med speglingen i vattnet.
DSC03773.JPG
Lite Liberty och OL de andra dagarna.

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Tack för igår, trevligt! Tittar just på min fina pendel :)

Rosa sa...

Tack själv!
Ja pendeln var fin och ville verkligen vara med dig :)

Ingela sa...

Å jag missade verkligen något, Skulle gå men fick (häst)förhinder. hann bara in på willys i skönsberg och handla ;o)
hoppas det var välbesökt.

Inte hunnit skriva nåt på bloggen heller om shaman healing, men tack så länge för den Rosa.

Du kommer få höra mycket mer framöver

Ingela sa...

Har iaf städat myshörna lördan efter, tvättat och dammat alla kuddar och kuddöverdrag, mattor och gjort om, helnöjd =)

Rosa sa...

Vad roligt att höra:)

Victoria sa...

Man kan inte se den andra bilden Rosa! Ses imorgon! Kram!