fredag 13 januari 2012

20120113 Solsken lite kyligt, is på vattenpölarna. Lite sammandrag.
Är nu i Skåneland och har, fyra hundar, två hästar och en katt att se efter. Den ena ser ut så här när hon sover.

Den 9 jan var jag till Victor och fick en shamanhealing, annorlunda än andra healingar jag fått, rekommenderar den.
Dagen efter var vi några på återträff hos honom, nästan tjugo som kom, som gått kursen, vi höll på från 9.00 till 24.00, så det blev en sen kväll eller natt innan man var hemma.
Tyvärr ingen bild nu för jag förstår inte hur jag får fram bilderna, troligtvis har kameran fyllts och minneskortet jag satt in visar sig inte när jag skall ta den till bloggen. 
Söndagen var till för packning för resan till Skåne.
Måndag resan ner.
20120112 Kraftig blåst o regn på em
Har nu varit till Sturups flygplats och lämnat av familjen, där de flyger vidare till varmare breddgrader.

1 kommentar:

Eva Östman sa...

Kul att höra av dig igen! Hoppas du kan lägga in lite bilder, vore kul med naturbilder därnerifrån. Var i Skåne är det du är? Kan du inte berätta det i nästa inlägg?

Ha det fint !