torsdag 19 januari 2012

120118 mulet o lite regn
För mig så går dagarna bla genom att promenera på sådana fina skogsvägar och ha två hundar med i koppel, rätt skönt men mina benmuskler känns av lite.


Rådjurs o hjortstigar är det fullt av, en del är väl upptrampade så man lätt kan följa dem till nästa skogsväg.

Här är det utlagt sockerbetor till rådjur o hjortar, det finns många sådana matställen. Passen i träden är ungefär tjugo till femtio meter ifrån. Det är mycket jakt här, i helgen när jag var ute o gick så satt en jägare i ett av passen och vi passerade precis bredvid, jag har en reflexväst på mig så jag skall synas.
Hinner inte med så mycket vid datorn för jag har fått låna några intressanta böcker som jag vill hinna läsa medan jag är här.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hej Rosa! Finns det ingen täckning på din mobil? Har sökt dig ett par gånger. Inget viktigt men fick lust att prata med dig :)

Rosa sa...

Det finns tyvärr ingen mobiltäckning här.