tisdag 27 september 2011

110924-27
I lördags var jag på en föreläsning om Inkaindeanernas syn på healing och om energiförändringarna från nu och fram till 2012. Jag trodde den skulle vara två tim bara, men den skulle vara mellan ett och fyra, sedan blev vi  kvar till fem, för det var mycket intressant och många frågor. Någon som är intresserad så är det en föreläsning i Huddik den 8 okt.
Jag hann bara göra stallet, Jasmine fick vilodag.
0925
På söndag så for vi till Anita. Victoria lastade, hann inte ta bilden när hon var utanför, Jasmine hade för bråttom in:)

Ropade på Jasmine, hon tittade upp och gick som hon för det mesta gör när jag ropar på henne
 Det är en mycket bra vana som har fastnat.

Red i paddocken sedan.
0927
Hann bara ett kort pass i dag, Kom några till mig som ville bli "snurrade" det tar inte lång tid att göra snurrningen men det blir ju en hel del prat också bla om hur de har upplevt det.
Så iväg och byta tillbaka till min gamla bil. Tar den när jag skall åka längre med transporten.

1 kommentar:

MsSophie sa...

Vilken vacker häst, din blogg är intressant tycker jag eftersom jag inte vet så mycket om hästar :)

/MsSophie
http://www.improveme.se/mssophie/