tisdag 23 augusti 2011

Sammanfattning, varit utan dator några dagar.
Avslutning av lastträningen, Sofia kan lasta och bara stå och slappna av medan Kisen stå kvar.

När det gått extra bra så blir det vila ute
När vi håller på med lastningen så ser jag att Jasmine har lagt sig och sover bland stenarna:). Hon har sett oss i tre dagar, så nu kan hon koppla av.:)
Eva och Sofia med Jasmine
Jasmine har stått och pratat med ponnyerna. Kommer till mig och en av ponnyerna kollar efter henne
Så här så det ut när jag kom hem efter att ha varit hos Chopin och lekt med honom
Det finns sådana i hagen, fundera hur jag skulle få bort dem, svansen sitter ihop nertill
Fick tipps av Bitte att använda pälsglans och då lossnade de ganska lätt, hade inget själv men fick ta av hennes.
och tränat lite long rein, var ett tag sedan jag gjorde det, behöver tränas. Regnat en hel del så det är inget vidare att rida ute.

Inga kommentarer: