onsdag 17 augusti 2011

110816 Packade transporten och bilen, flyttade ekipaget så jag hade bättre lastplats för Jasmine. Jasmine hade sett detta och byggt upp spänningar igen, så hon for runt ett tag i hagen innan hon kunde gå lös med mig till utgången av hagen. Gick in på en gång i transporten när jag bad henne. Så började resan mot Vimmerby. Kom fram på em till Ewa. Lekstugor för barnen på torget i Vimmerby. Ewa skulle in till stan och jag hängde på och kollade hos damfrisören om de hade någon tid för mig och jag fick tid på en gång:) skönt att bli av med lite hår. Hann sedan gå runt och titta lite i stan. 110817 Mulet Fick en lektion av Ewa, lite OL och sedan ridning, blev stor skillnad på Jasmine, och jag fick flera tipps vad jag skall göra:) Winzent tränar fot i balja, hans uttryck när han vet att han gjort något bra. Lillebror har kraft i sig Tuva tränar lättridning:) På kvällen fortsatte resan till Mariestad. Jasmine sköter sig bra, ut i ny hage 21.30 och verkar helt lugn.

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Heja Rosa!

Om du bestämmer dig för var du ska vara skickar jag din flaskgrej dit.

:)

Rosa sa...

Vi tar det senare, använd den så länge.

Ulrika sa...

Tack Rosa! Du är rar i alla bemärkelser : )