lördag 13 november 2010

101113 Snöblask I går så tömkörde jag ner till bron igen, var lite mer avspänd. När jag var på andra sidan så såg jag en stor lastbil komma sakta mot oss, fick in Jasmine på sidan, liknande en mötesplats och lastbilen passerade, jag hade ryggen åt den men såg när den hade passerat att den hade tre stora containrar efter sig, nog det längsta tillåtna släp i Sverige, Jasmine blev lite stressad men jag fick henne kvar på platsen, skönt att jag inte red. Fortsatte att köra fram och åter över bron och efter ett tag tog jag och knackade på staketet, Jasmine hoppade till de första gångerna, slappnade av mer och mer för det ljudet varje gång vi gick över. I dag har jag varit på en intressant föreläsning av Jörgen Tranberg, N.D., Naturläkare i komplementära behandlingsdiscipliner, Kraniosakral behandling, mycket intressant. Jasmine fick vila, dit och mocka och ge henne lite godis.

Inga kommentarer: