fredag 12 februari 2010

100212 Fortfarande lite kallt ute o blåst. Började morgonen med Massimos o Sarah på plan. De tränade att gå rakt fram o sedan till tunnor m morötter på. Det tog en stund innan Massimo vågade sätta ner huvudet o nosa, när han funnit morötterna så var det inga funderingar längre, gick till nästa o fann morötter. Blev även ett pass på kvällen. Pirate, tränade lite att flytta sig för mig o att jag fortsatte att gå i den riktningen jag var på väg åt. Lyssnade bra på det. Jessi kom på em o tränade lite också. Fairy, gör mycket samma saker, gör mycket med munnen också, tänker på vad Ulrika skrev, hon blir lite sur när jag drar mitt ben efter hennes sida, så då så masserar jag hennes mun bl.a. Lunch, paj med spenat, bröd ost o sallad. Middag, fårstek, ugnsbakad potatis, kokta morötter o gröna blad?

4 kommentarer:

Lina sa...

Vilket gäng och vad duktig Fairy har blivit bra jobb som vanligt Rosa! SWEDEN like ;)

Ulrika sa...

Bra att jag fick en mun-påminnelse. Det kan kanse vara något för Manno. Nu med allt ridandet har han i och för sig lugnat sig, men vissa dagar har han trott att hand=morot. Kanske kan hand som masserar och gör annat med mun än delar ut morot, späda ut morotsfixeringen?

Elisabeth sa...

Har ni så mörka morgnar fortfarande? Hur tidigt var nu ute?

Rosa sa...

Det var kvällspasset, skymning, ser mörkare ut än det var.