tisdag 11 september 2012

20120911 Sommarvärme 20 i skuggan
Fick sällskap av Victoria i dag och hon fick leka med henne också. Visade henne hur hon skulle tänka och göra. Här är lek att gå och bara vrida på axlarna men höfterna framåt så Jasmine lägger en volt runt henne som helst skall vara i samma takt. Jag skall själv fortsätta med det så det blir mer befäst.
Övade även att byta varv, med bibehållen takt o tempo, men till vä gör jag något så Jasmine far iväg. Gick någorlunda till slut men mer övning på det.
Victoria satt även upp och red barbacka:)
För mitt minne, Fia verkade Jasmines hovar i dag

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Snygg! Med ny hals och nackattityd!

Elisabeth sa...

Jasmine ser fin ut!! Höfterna framåt? Hur menar du följer höfterna spåret eller står du kvar stilla i riktningen och hästen går runt dig?

Rosa sa...

U,:))

E, Jag står kvar i riktningen av spåret, vrider axlarna och då skall hon gå runt mig. Så har jag uppfattat det.