tisdag 6 december 2011

111206 Solsken kring 0 grader
I dag följde Victoria med mig när jag körde upp Jasmine till Dalpraktiken.
Jasmine fick träffa Gyson och de kände igen varandra direkt, nosade vänligt på varandra.
Därefter släppte vi ut Jasmine i hagen med de andra. Luke var den som ville hälsa först och en som hon inte träffat tidigare. Jasmine var mest intresserad att hitta gräs under snön.
Solen gick snart ner
Övriga var inte intresserade så vi gick in och fika och efter ett tag stod Jasmine och åt ur ett hönät bland några av de de andra. Tubbe och hon stod för sig själva ett tag.
Skönt att hon är där, så de i stallet inte behöver sköta henne, nu när jag inte kan sköta henne själv på ett tag.

4 kommentarer:

Eva Östman sa...

??

Vad ska du göra då?

Undrar signaturen Nyfiken-i-en-strut

Ingela sa...

Tänkte just skriva detsamma, ska du ut och åka i vinter igen, söderut eller nåt ;o)

Blenda Elby sa...

Är det för revbenen?

Rosa sa...

Jasmine fick åka dit tidigare än vad som var planerat pga min revbensskada.

Jasmine skulle dit i slutet av månaden eftersom jag skall till Skåne i Januari, skall se efter 4 hundar o 2 hästar där i två veckor.